PARTNER
szkolenia, negocjacje, kalkulatory
o firmie
szkolenia
negocjacje
szkolenia

"Kto chce rządzić ludźmi, nie powinien ich gnać przed sobą, lecz sprawić, by podążali za nim."
C.L.S. de Montesquieu

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA  

Jak zdobyć zaufanie klienta?
Jak zdobyć klienta?
Jak skutecznie sprzedawać siebie?
Sztuka przekonywania Umiejętne słuchanie Etapy rozmowy sprzedażowej Techniki pytań o złożenie zamówienia
Jak radzić sobie z klientami?

    TECHNIKI SPRZEDAŻY

Sytuacja rynkowa, wysokie bezrobocie oraz coraz silniejsza konkurencja sprawia ,że nie wystarcza już sama chęć do pracy. Liczą się przede wszystkim kwalifikacje, umiejętności zawodowe i dobre przygotowanie merytoryczne.

Techniki sprzedaży i umiejętne ich stosowanie, narzędziem do pozyskiwania klientów oraz osiągania założonych celów sprzedaży

Nowoczesne techniki antychurnowe. Dlaczego firmy intensywnie zabiegają o stałych (lojalnych ) klientów

 

PIERWSZY KONTAKT Z KLIENTEM

Poszukiwanie klientów. Analiza Rynku

Dlaczego najważniejsze jest pierwsze wrażenie?

Na pracownikach bezpośrednio kontaktujących się z klientami spoczywa główna odpowiedzialność za budowanie wizerunku firmy na rynku. To handlowcy, ludzie działający na pierwszej linii budują wizerunek firmy. Są ambasadorami firmy.

Jak powinien wyglądać, zachowywać się przedstawiciel handlowy? Co powinien zrobić, aby zjednać sobie klienta?

 

TECHNIKI NEGOCJACJI

Kompetencja społeczna

Spostrzeganie ludzi

Komunikacja niewerbalna

Style rozwiązywania konfliktów

Style negocjacji

Manipulacja w negocjacjach.

Jak efektywnie wykorzystać widełki negocjacyjne?

 

OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON - TELEMARKETING

Skuteczna komunikacja przez telefon

Szkolenie skierowane jest do telemarketerów oraz handlowców, którzy pierwszy kontakt z klientem zawierają przy użyciu telefonu.
Pokazuje jak ważny jest  telefoniczny kontakt. Uczy jakie stosować techniki, które spowodują, że klient spotka się z nami. Warianty rozmowy, rodzaje zadawanych pytań. Co pomaga, a co przeszkadza podczas rozmowy telefonicznej. Jak przełamać lęk przed dzwonieniem i jak dotrzeć do osoby decyzyjnej.
Szkolenie zawiera ćwiczenia z odbywania rozmów telefonicznych.

Jak radzić sobie z emocjami własnymi i Klienta?

 

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ    

Zadania szefa działu sprzedaży

Motywacja

Szkolenie sprzedawców

Jak właściwie przeprowadzić rozmowę oceniającą?

  

REKLAMACJE I WINDYKACJA NALEŻNOŚCI

Obiekcje i reklamacje – jak je wyjaśniać i reagować na zdenerwowanie klienta

Techniki i sposoby windykowania należności

 

MARKETING W PIGUŁCE

Podstawowe pojęcia marketingu

Marka

Strategia produktu

Cykl życia produktu

Macierz BCG

Dystrybucja

Promocja

 

JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM

Życie i praca w sytuacjach stresowych. Jak radzić sobie w sytuacjach stresowych.

Techniki relaksacyjne

JAK ORGANIZOWAĆ CZAS?

 

Planowanie czasu i pracy

Efektywne gospodarowanie czasem

Złodzieje czasu

Wykorzystanie czasu

 

Produkty | KALKULATORY | WorldCard Office | WorldCard Color | WorldCard Ultra | KONTAKT

All Rights Reserved...